20. juni 2010

Tusen takk!

Jeg vil i kveld (klokken er nå 23.28 og vi har nettopp kommet hjem fra huset) rette en utrolig stor takk til alle som til nå har vært med å hjelpe i huset.

Carina, for alle kveldene du har jobbet og holdt meg med selskap, og alle timene du har passet barna. Har du mulighet så sier du aldri nei. Jeg er så utrolig utrolig glad i deg! Hvis noen snille gutter der ute leser dette så er altså denne fantastiske dama ledig for øyeblikket....
Veronica, for at du har hjulpet flere kvelder i huset, passet Victoria og arrangerte sammen med Carina tidenes store overraskelsesfest for meg (takk til alle dere som kom denne kvelden å hjalp, Mona, Elin, Tone, Veronica og Carina), ble så glad at jeg begynte å hylgrine! Og alt dette gjør du når du selv har ditt eget hus og barna dine. Du er bare helt utrolig fantastisk og jeg er så stolt over å være søsteren din!!!


Kjetil. for at du virkelig er en venn i nøden. Vet helt ærlig ikke åssen dette skulle gått uten deg. Du er en knuppe duppe dutt!!!!
Og du skal få mange gode middager i det nye huset. Love you!





Pappa, for at du er den beste pappan i hele verden, og fordi jeg vet at du er der når jeg virkelig trenger deg. Takk for det flotte arbeidet du har gjort. Og det var driiiit gøy å knerte det pianoet sammen med deg. Gla i æ vet du ( må ta bilde neste gang du kommer).


Svigermor og Kjell, for at dere alltid stiller opp som barnevakt, ferdige middager og sier at vi må bare spørre hvis vi trenger dere. Kan dere, så stiller dere alltid opp. Dere to er bare helt hærlige. Og vi er jo alle så veldig glade i dere.





Tone og Martin, for at dere vil bruke deres tid på å hjelpe å male. Dere har vært så snille og flinke og jeg er så kjempe kjempe glad for at jeg har en venn som deg Tone. Du ruler!!!!






Ellers vil jeg takke min bror Bjørn Magne, svoger Ronny og folk som har hatt Victoria på overnatting. Tusen tusen takk.






Og aller sist den personen som burde kommet aller først; My Man!

Dette hadde ikke vært mulig uten deg. Uten deg hadde dette kun vært en visjon, en fjern drøm.

Jeg er så stolt av deg, du har vært så flink i denne perioden, og vist meg nye sider av deg selv. Du har en drivkraft og presisjon helt uten sidestykke. Du utfyller meg så til de grader, og jeg elsker deg rett og slett enda høyere enn dette huset! Love you love you love you!!!











3 kommentarer:

  1. Så søt du er snuppa :) Vell er jeg ledig med ikke så rart med slike bilder vandrene på nette^^ He he! Dere er flinke! :D

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Heisann !! Skal si det går fremover med huset deres! KJEMPEFINT og digga fargene dere har valgt! Ha en fin dag i sola:) Klem Linda (kona til Robert

    SvarSlett