23. juni 2010

Piano på plass!!! Puhhhhh!!!

Da var det pianoet som stod for tur. Jeg må bare si; for en innsats gutter!!! *Tusen hjertelig takk! Guttene dere ser her er Norges sterkeste menn i sin klasse, og tenk at de stilte opp for meg, helt utrolig. Hvis ikke måtte vi ha knasja dette pianoet også,
og da hadde jeg grint meg ihjel asså!

Da var pianoet på plass!! Og der skal det stå!
Mens gutta var i gang så tok de ligsågodt badekaret også!
I love sterke karer!



Yngvar skulle bare male litt, og åpnet forsiktig det øverste vinduet. ÅÅÅÅÅÅHHHHHHH:::::hører jeg han rope. Når han hadde åpnet hengslene så fant vinduet rett og slett ut at det hadde hengt der litt for lenge. Tjooops i bakken og i tusen knas. Sån går det når man ikke holder seg til den gode vandte plssen sin. Teite vindu!!! Og enda mer teite folk som monterer et vindu som ikke kan åpnes!



Hjelp meg nå!!!
Her er delene som er igjen fra det pianoet som vi knæsjet. Har malt bena hvite.
Har lagt en 1 1/2 l flaske ved siden av slik at dere kan se hvor store de er.
Nå kommer jo dette dame/mann dilemmaet som dere lesere må hjelpe meg med.
My Man synes disse utskjeringene er så utrolig flotte (og det er de jo for så vidt), og han vil absolutt ha de hengende oppe i overgangen mellom de to stuene eller i noen takhjørner.
Blææææ, jeg synes de er alt for ruvende og blir alt for dillete.
Han mener siden jeg bestemmer så mye om hvordan ting skal se ut,
så kan han i alle fall bestemme dette.
Hmmmm... liker ikke å innrømme det men han har et poeng der.
Kan ikke bare mennene arbeide i hagen og i bilen og henge opp ting der som vi peker, på kan vi damene dulle og dille slik som vi vil. Det er jo da det blir koselig.
Øhh.. nå var jeg litt urettferdig og bortskjemt.... uhhh.. hva mener dere?
Hvor vil disse ta seg best ut?
Eller vil de i det hele tatt ta seg ut???
Er jeg teit nå?






1 kommentar:

  1. je g nekter å la meg innvolvere i innredningsdilemaet, men jeg hadde v et uhell sakt dem i to... nei da bare tullet.... men hvor er bildene av sofaen???
    kos frå vw

    SvarSlett