18. juni 2010

Første rom ferdig!!!!

Man må holde motivasjonen oppe!
Så i dag når jeg hadde malt soverommet vårt, hadde jeg bestemt meg for at min belønning skulle være å henge opp gardiner i stuen. Åh... det var så moro. Nå kan man liksom se konjukturene... eller hva det nå heter... av en koselig stue. Lingardiner fra Home & Cottages nye butikk på Sørlandssenteret ( åh de hadde såååå mye fint!!!!!!!!!!!!!!) Disse var veldig rimelige da, kr. 198 pr stk - 20 % siden det var nyåpning.


Å her har vi lille søte frøken Karoline. Min hærlige eldste niese, som kom inn på en liten visitt sammen med min søster Veronica ( hun som er så søt å snill å grei og alltid hjelper til når noen trenger henne, og som arrangerte denne overraskelses festen/dugnaden for meg)
Love deg også jeg!!!



Her er rommet. Det første rommet i rekken av mange som nå i natt ble helt ferdig, og klar for innflytting. Vi la teppet nå i natt, og det var bare så deilig å få det ferdig.
Gleder meg til å vise det til Victoria.




Badet skal være ferdig neste torsdag. Se hyllen min så flott den blir!!! Har jeg ikke vært flink?
Noen som trenger en liten hobby snekker eller???? he he er ledig om 33 år, hvis ikke gikta har tatt knekken på meg da.
Nå er kl snart halv to på natta, og jeg er trøtt som en ørkenrotte. Skal nå inn å sove som en stein.
Natta natta, og tusen takk for at du stakk innom. Jeg er helt sikkert glad i deg også ;o)














4 kommentarer:

  1. Kjempe fint hus <33

    Hehe,, dumt at Charlotte kommer så langt unna meg :'(
    I'll miss her !

    Christine <3

    SvarSlett
  2. halv to , må si dere er iherdige.... Lampen på viktorias rom var virkelig waoooo......hihihi....
    og skjønner du er trøtt for karoline er ikke den elste niesen din, du har jo vakre malin og...

    love y 2 søs

    SvarSlett
  3. Heia der!!
    Så koselig blogg du har, snuppa. For ett hus, det blir jo bare lekkert. Gleder meg til å se, for vi kommer nok snart på en "snikpick". Lykke til med siste innspurten før innflyttning. Sender en heil haug med gode tanker deres vei:))

    Klem fra Vigdis.

    SvarSlett
  4. Så koselig med disse komentarene. Tusen takk alle sammen!!

    SvarSlett