6. juni 2010

OVERRASKELSE! For meg!!!!!!!


Jeg har bare verdens beste søstre og venner.


(Hadde ikke m meg kamera denne dagen... selvfølgelig!!!!!/&""##!!søren asss)

I går når jeg stod å malte kom plutselig Veronica på besøk. Hun sa hun hadde tatt feil av min bursdag og trodde det var i dag (er om en mnd), jeg måtte bli med ut i bilen for å hente en gave.
Da jeg kom ut så hoppet Carina, Elin, Tone og Veronica frem med flagg og bursdagssang, og i arbeidsklær. Jeg ble bare så sinnsyk sinnsykt glad. Kan bli litt ensomt skjønner dere, å stå i huset i alle døgnets ledige timer uten venninnekontakt( Nå ja, de har jo vært her Veronica og Carina flere ganger før). Men nå kom de alle sammen!!!! Åh det var bare så syyyykt gøy at jeg begynte å gine av glede.

De hadde med seg drikkevarer (Elin lagde en stor punch), kaker, ræger, gaver og masse deilig smittsomt humør. Etter en liten stund så kom og så Mona fresende på Harlyen sin.



Og My Man som viste om dette hele tiden, uten å røpe seg!!!!

Vi fikk gjort så mye, og jeg er så utrolig takknemlig for at Veronica organiserte dette for meg.

Tuuuusen tuuusen takk!!! Både du og Carina har vært unike i det siste.

Og tusen takk for den flotte sangen dere hadde diktet til meg.


Denne lappingen var jammen ikke lett. Elin og Veronica klarte det med glans....etter hvert.

Har de ikke vært flinke???

Under ses bilder av noen av gavene jeg fikk. Tusen tusen takk alle sammen, dere varmet mitt hjerte!!!! Love you all.






Og tror du ikke at jammen kom Tone og Martin opp i dag også. De malte siste strøk på Victorias rom. Tusen tusen takk!!! Er helt fantastisk å komme inn i et rom... og så har det blitt malt..... uten at det er jeg som har gjort det.
Nå mangler bare teppet. Takk takk!!
















2 kommentarer:

  1. Åååh, så søtt.. Gode venner er topp å ha. Når man føler seg asosial kommer de til DEG, og hjelper DEG. De forstår prioriteringene dine, og unner deg alt det beste :-)

    Besøksviseren lastes ned fra sunset.se. Beskrivelse om hvordan du gjør det står på nettsiden deres.. Håper du får det til :-)

    SvarSlett
  2. this looks like a very hard project that can take a lot of time.. do you want help from the white house?

    SvarSlett